Sammen kortlægger vi først dit sikringsbehov med en risikoprofil
Ingen virksomheder er ens – det gælder også, når vi snakker sikringsbehov. Derfor tager vi os altid tid til at gennemgå alle potentielle risici samt regler og krav for din virksomhed, når vi sætter nye sikringsløsninger op eller overtager eksisterende løsninger.
Al den viden samler vi i en risikoprofil, der kortlægger din virksomheds sikringsbehov. Med den i hånden finder og tilpasser vi præcis den service- og beredskabsaftale, der passer bedst til dig og din virksomhed.
Facility Security Management
Vi varetager drift og vedligehold af alle dine sikringsinstallationer, hvad enten du har ét eller flere sites. Vi hjælper med at opfylde dine fastsatte KPI'er, og vi forebygger nedbrud gennem korrekt vedligehold, service og beredskab.
Skal I også forberede jer til NIS2 og CER?
NIS2 og CER er to EU-direktiver, som skal være med til at sikre et højt fælles sikringsniveau inden for kritiske infrastruktur i EU.
Direktiverne berører virksomheder og offentlige institutioner, der beskæftiger sig med eller leverer til kritisk infrastruktur, herunder forsyning (el, vand, varme, spildevand), sundhed, transport og logistik, fødevareproduktion, havne og mange flere.
For mange virksomheder er det første gang, at de bliver underlagt så omfattende dokumentationskrav, som tilfældet er med NIS2 og CER-direktiverne.
Vi oplever mange henvendelser fra kunder inden for forskellige brancher og segmenter, som er meget i tvivl om, hvor de skal starte og slutte inden for dette. De har også fundet ud af, at direktiverne ikke kun omhandler cybersikkerhed, men at der også er væsentlige elementer vedrørende visiteret adgang (adgangskontrol), fysisk sikkerhed samt overvågning.
Vi kan hjælpe med at udstyre din virksomhed med en del af den nødvendige dokumentation via vores service- og inspektionsrapporter. Dette kan hjælpe med både at imødekomme de lovpligtige eftersyn jf. Arbejdstilsynets Bekendtgørelse nr. 428 og kravene i NIS2 og CER-direktiverne.
Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med at imødekomme kravene fra NIS2 og CER-direktiverne.
Døgnservice
Hvad får du med en døgnservice-aftale?
KIBO Sikring er specialiseret i at levere beredskabsydelser, der garanterer dig, at du imødekommer de certificeringskrav, som dine kunder møder dig med. Netop derfor har vi udviklet vores døgnservicekoncept.
Service & Beredskab
Vi har flere skræddersyede løsninger, der passer dit behov
Det er selvfølgelig aldrig optimalt, hvis der sker fejl eller brud på en sikringsløsning.
Det akutte behov for at få fejlen løst varierer fra virksomhed til virksomhed. Derfor tilbyder vi forskellige beredskabsaftaler med forskellige responstider, så du kan vælge den, der passer bedst til din virksomheds risikoprofil.
Tilkald 4
Til virksomheder og organisationer, der inden for normal arbejdstid har behov for hurtig assistance, hvis der sker fejl eller brud på perimeteren.
Tilkald 4 indeholder
- Telefonsupport inden for vores normale åbningstid
- Reparation inden for 4 timer i vores åbningstid
- Fast timepris inden for vores normale åbningstid
Typiske kunder
- Kommuner
- Fødevarevirksomheder
- Havne
- Distributører
Tilkald 8
Til virksomheder og organisationer, der senest næste dag har brug for assistance, hvis der sker fejl eller brud på sikringsløsningen.
Tilkald 8 indeholder
- Telefonsupport inden for vores normale åbningstid
- Reparation inden for 8 timer i vores åbningstid
- Fast timepris inden for vores normale åbningstid
Typiske kunder
- Kommuner
- Fødevarevirksomheder
- Havne
- Distributører
Basis
Basis er en serviceaftale, der indbefatter både eftersyn, vedligehold samt reparation af evt. skader. Intervallet for serviceeftersyn aftales individuelt.
Basis indeholder
- Reparation inden for normal arbejdstid på hverdage efter aftale
- Garanti for at Arbejdstilsynets Bekendtgørelse nr. 428 af 2022 overholdes.
- Tilstandsrapport ved hvert serviceeftersyn
*OBS Basisaftalen indeholder ikke beredskab
Vil du selv stå for service? Vi viser dig hvordan
Ønsker du, at dine egne medarbejdere står for service og vedligehold af din sikringsløsning? Vi tilbyder hands-on kurser til dem.
Kurserne giver dine medarbejdere de bedste forudsætninger for selv at kunne varetage den løbende service, lokalisering af fejl og foretage udbedringer på din sikringsløsning.
Akut assistance 24/7-365
Vi rykker ud døgnet rundt i tilfælde af nedbrud på din perimetersikring
Ved at leje en mobil løsning i tilfælde af skade eller nedbrud, er du garanteret:
Brug for en midlertidig løsning? Den klarer vi
Opstår der en akut skade eller nedbrud på din port eller bomanlæg, kan vi med kort varsel stille en mobilport op. På under 12 timer kan din perimeter blive genetableret med en mobil løsning, der sikrer din virksomhed indtil din port eller bomanlæg er oppe at køre igen.
Med en mobil løsning, kan din virksomhed hurtigt være tilbage til normal drift og fortsat overholde alle gældende certificeringer.
Behøver det ikke at gå helt så stærkt, tilbyder vi basis assistance, hvor din sikringsløsning vil være leveret og i drift inden for 3 arbejdsdage. Er det en større sikringsløsning, du har behov for, kan der dog forventes lidt ekstra leveringstid.
Inspektion
Få en grundig inspektion af din sikringsløsning
Er du i tvivl om din nuværende sikringsløsning er god nok? Eller vil du bare gerne være sikker på, at alt er som det skal være?
Vi tilbyder inspektion af hegn, perimeter og din sikringsløsning generelt, så du kan vide dig sikker på, at din virksomheder overholder de gældende krav og certificeringer for din branche.
Hegnsinspektion
Få gennemgået hele din hegnslinje af vores erfarne hegnsinspektører, der også har reservedele med i bilen, så de kan udbedre mindre skader med det samme.
Fordele ved hegnsinspektion:
- Kortlægning af hegnets aktuelle stand
- Billeddokumentation med GPS-koordinater
- Detaljeret dokumentation til brug ved ISO-godkendelser og audits
- Udbedring af eventuelle skader med det samme
Droneinspektion
Relevant for dig, hvis perimeter skal være hermetisk lukket, men som også gerne vil spare tid og mandetimer på inspektion af perimeteren.
Fordele ved droneinspektion:
- Videomateriale til dokumentation for vedligehold og monitorering af perimetersikring
- Inspektion i ufremkommendeligt terræn som fx hav, mose eller tæt bevoksede områder.
- Hurtigere inspektion af større områder
- Grundig dokumentation, som kan bruges ved audits
Sikker Daginstitution
Særligt tilbud til skoler, SFO’er, vuggestuer og børnehaver om gennemgang af låger og hegn, så de overholder Sikkerhedsstyrelsens DS/EN 1176 standard.
Fordele ved Sikker Daginstitution:
- Én samlet aftale på alt hegn og alle låger
- Årlige inspektioner af låger og hegn
- Udbedring af eventuelle skader
- Udlevering af tilstandsrapport
- Dateret service- og godkendelsesmærkat på hegn
- Garanti for overholdelse af Sikkerhedsstyrelsens DS/EN 1176 standard
- Minimering af risikoen for ulykker på legepladsen.
Når du indgår en serviceaftale med os, er du med til at donere et træ til danske folkeskove
I samarbejde med Growing Trees Network donerer vi 1 træ til danske folkeskove, hver gang vi indgår en ny serviceaftale.
Træerne plantes ovenpå grundvandsmagasiner for at sikre rent drikkevand, reducere CO2, øge biodiversiteten og skabe nye rekreative områder.
Vi anbefaler, at du får serviceret dine produkter 2 gange årligt for at øge driftssikkerheden samt forlænge produktets levetid.
Download brochure
Klik på brochuren for at læse mere om service & beredskab.
Lad os tage en snak om dine sikringsbehov
Du er altid velkommen til ringe eller skrive til os – uanset om det drejer sig om et konkret tilbud eller blot rådgivning.